torek, 18. september 2018

Kadilec nekadilcu

Topel september dviga povprečje visokih temperatur tega leta. Ni še konec leta in morda bodo nizke temperature v nadaljevanju pokazale pravo povprečje.  Vroči poletni dnevi so se nadaljevali v prijetne popoldneve, ko sem lahko končno odprl okna in prezračil stanovanje. In nekaj podobnega so delali sosedje- kadilci, le da so pri tem še enega pokadili. In mojega veselja je bilo konec. Po cigareti Soseda1, je sledil užitek Soseda2. Za njim še...Soseda3, po 9 uri zvečer pa še Sosede1. In tako se dimni signali vlečejo še skozi ves september.
Kot sem sprva podpiral kadilce pri nejevolji nad " grdo, grdo zakonodajo in državo", sem letos jezen še nad enim kadilskim sovražnikom. Vremenom!! Ob deževnim in hladnim septembrom bi kadilci porabili manj denarja za cigarete in bi jih lahko porabili za kaj drugega. Morda za novo kritino avtomobilskih nadstrešnic. Ali pa za nakup klopic na katerih bi posedali pred stanovanjskimi bloki po igri badmingtona.
In ko bo zunaj hladno in bo padal dež, bodo kot svetilniki gorele cigaretne lučke, ki jim nekadilci delamo krivico. In spet sem bom spomnil preteklih časov, ko so se spomnil štorije iz rajnke Jugoslavije. Pred letom iz zagrebškega letališča sem zapisal, da sem nekadilec. In ko sem se posedel v letalski naslonjač, je poleg mene pri oknu sedel- kadilec.
In nerazumevanje se nadaljuje.

Ni komentarjev:

Objavite komentar